בנט לחברי האופוזיציה: "אין גבול לחוסר המודעות העצמית שלכם"

אבי רבינא 1 Comment on בנט לחברי האופוזיציה: "אין גבול לחוסר המודעות העצמית שלכם"

ראש הממשלה נפתלי בנט השתתף בדיון 40 חתימות שיזם ח"כ אורי מקל על כישלונות הממשלה ותקף את חברי האופוזיציה, "כשראיתי את נושא הדיון לא יכולתי שלא לגחך. באמת אין גבול לחוסר המודעות העצמית שלכם"

ראש הממשלה נפלתי בנט צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה נפתלי בנט נאם היום (שני) בדיון 40 חתימות שהתקיים במליאת הכנסת ותקף את חברי האופוזיציה: "כשראיתי את נושא הדיון לא יכולתי שלא לגחך. באמת אין גבול לחוסר המודעות העצמית שלכם. מכיוון שהממשלה הנוכחית משוחררת מהכבלים הקואליציוניים והאינטרסנטים שכבלו אתכם".

נפתל הוסיף כי "הממשלה העבירה כבר בקריאה ראשונה את התקציב הכי חברתי שהיה פה שנים. אנחנו מעבירים תקציב, זה משהו שלא קרה במדינת ישראל מאז מרץ 18".

לטענת בנט, "הממשלה הנוכחית, מכיוון שהיא משוחררת מרוב הכבלים הקואליציוניים של ממשלות העבר, העבירה בקריאה ראשונה את התקציב הכי חברתי שהיה פה מזה שנים".

עוד הוסיף, "לראשונה מזה שנים, יכולנו לשבת יחד, להתבונן בצרכים הגדולים, התשתיתיים, של מדינת ישראל, להיות קשובים לאזרחים, ולנתב את המשאבים באופן נכון וענייני".

ראש הממשלה התייחס ליוקר המחייה שירד דרסטית בשנים האחרונות, "נושא שהוא בעיני אחד המרכזיים – סל הקניות. העגלה בסופר של כל משפחה ישראלית מגיעה עם תג מחיר מהגבוהים בעולם. משך שנים המחירים פה נוסקים. בזה אפשר לטפל רק על ידי עידוד תחרות".

עוד הוסיף, "התכנית שלנו בתקציב תקל על יבוא, על רישוי עסקים, ותביא בסופו של דבר להורדת מחירים. זוהי מדיניות מתמשכת שלנו, יחד עם שר האוצר, ונראה עוד ממנה בקרוב".

בנט התייחס לפשיעה הגואה במגזר הערבי בפרט בחודשים האחרונים מאז שומר החומות ואמר, "החודשים האחרונים – מאז אובדן השליטה של המדינה במבצע שומר החומות – ואז גל מעשי הרצח והאלימות – מחייבים את כולנו להתעשת זאת הזנחה מרובת שנים שהתפוצצה לכולנו בפנים".

בנט ציין, "מינינו מנהל לארוע הזה- פרוייקטור וצוות שרים. והקצנו משאבים גדולים מאוד -2.5 מיליארד ₪. כל זה לא קרה עד היום -פשוט הזנחה. המודעות הגדולה שיש גם בחברה היהודית, לנושא הזה, חשובה, אבל לא מספיקה. צריך אחת ולתמיד, לעשות".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הוא לא מודע לעצמו, אז מה הוא בא להוכיח אחרים?